אם אתם עומדים בפני שיפוץ המשרד שלכם, או אם אתם מתכננים מעבר למיקום חדש, אתם בטח צריכים שירותי אחסון משרדים. תכולת המשרד לרוב תכלול ציוד יקר ערך ולכן חשיבות איכות האחסון הינה גבוהה מאוד. חברת י.ב אחסנה והובלה מתמחה בכל סוגי ההובלות והאחסון ובתוך כך נכלל גם אחסון תכולת משרדים. החברה מעניקה פתרון יעיל ונוח לבעלי עסקים אשר רוצים לשמר היטב את ציודם כל זמן שהוא לא נמצא במשרד. את הציוד ניתן לאחסן בתוך מחסנים להשכרה באזור המרכז, השפלה והדרום. המחסנים המוצעים יתאימו בנפחם לכמות התכולה ויאפשרו תנאי אחסון אופטימליים לשמירת הציוד של העסק.
מתי נצטרך אחסון משרדים?
בין אם קיים צורך לאחסון של ימים בודדים במסגרת מעבר לחלל חדש ובין אם מדובר בשיפוץ ארוך טווח, ההחלטה לאחסן את ציוד המשרד חייבת להיות נכונה ומושכלת. שכן, הדבר האחרון שתרצו הוא לגלות נזקים בציוד המשרד כתוצאה מטיפול לקוי או כתוצאה מהשארת הציוד במשרד במהלך שיפוץ. שירות אחסון המשרד יכלול בתוכו העברה ושינוע של ציוד כבד, אריזה ועטיפה שמטרתם להגן על ציוד יקר כגון: מחשבים, מוצרי תקשורת, ריהוט ועוד. בנוסף להובלה זהירה ומקצועית, יש להתייחס גם לאיכות האחסון ולוודא שמדובר בחדרים מקורים ומוגנים בפני נזקים אפשריים. השירות כולל התאמה של נפח המחסן לכמות התכולה ואופייה כחלק מההקפדה על מענה מדויק לצורכי הלקוח. אין ספק שהשיקול לאחסן ציוד משרדי חייב לכלול את בטיחות הציוד ושמירתו, לכן החברה הנבחרת לביצוע ההובלה והאחסון חייבת להיות מקצועית ומנוסה בתחום כדי להבטיח לכם שקט נפשי בכל הקשור למיגון הציוד שלכם.
מה חשוב לדעת טרם פינוי המשרד מתכולתו?
לפני שניגשים לחברה המתמחה במתן שירות אחסון משרדים, יש להגיע מוכנים מראש. כדאי לענות על כמה שאלות על מנת לקבל הצעת מחיר מדויקת ללא בזבוז זמן מיותר. למשל: למשך כמה זמן תזדקקו לאחסון? מהם הפריטים אותם תרצו לאחסן? האם יש צורך בהנחיות מיוחדות לגבי ציוד מסוים? האם ניתנת לכם נגישות למחסן בכל זמן נתון וכו'? למענה איכותי לצרכים אלה כדאי שתפנו אל חברת י.ב הובלה ואחסנה. כך תוכלו להבטיח לעצמכם שירות מקצועי ואמין לאורך כל התהליך.
צרו איתנו קשר עוד היום ונחזור אליכם עם הצעת מחיר משתלמת במיוחד עבור מחסן אישי