אחסון חפצים לטווח ארוך

אחסון חפצים לטווח ארוך הוא מסוג הדברים האלה שאומרים עליהם "מי שלא היה שם לא יכול להבין", וזה כנראה נכון, על אף שרבים מאתנו עשויים להיתקל בצורך כזה מהר מחשבו, מה גם שאם הגעתם עד כאן אתם כנראה צריכים את זה. אז ככה: לצורך הדיון כאן לא מאד משנה אם מדובר על רילוקיישן, בית שלא הסתיימה בנייתו, מעבר לדיור מוגן, או רצון לאחסן רהיטים או חפצים אחרים לילדים שיגדלו ויעברו לבתים משלהם. חברת י.ב אחסנה והובלה כאן כדי לעשות לכם סדר בבלגן בכל מה שנוגע לאחסון חפצים לטווח הארוך.

אחסון חפצים לטווח ארוך – טיפים לאחסון למעל 3 חודשים

  • ממש לא כדאי לארוז פריטים בשקיות ניילון. אולי נדמה לכם שהניילון מגן על הספרים / בגדים מפני רטיבות או כל דבר אחר, אבל ההיפך הוא הנכון. אם מצטברת לחות (ולרוב מצטברת) הניילון עלול ללכוד אותה ומה שיקרה הוא.. נכון, עובש.
  • ארגזים איכותיים הם המפתח לכל אחסון מוצלח. זה נשמע מצחיק – בסך הכול ארגז, מה כבר צריך להיות איכותי בו, אבל הדבר האחרון שאתם צריכים הוא ארגזים מתפרקים ו/או נקרעים. בנוסף, ארגזים חדשים ואיכותיים יכולים לחסוך מקום באחסון, כי אם הם דומים בגודלם ויכולים להיערם זה על זה באופן חכם ויעיל.
  • פריטים שבירים אורזים בנפרד ועוטפים בניירות או בפצפץ.
  • בגדים / שמיכות / וילונות אורזים בשקיות ואקום. נחמד להוסיף לזה שקיקים לוכדי לחות.
  • מכשירי חשמל – בעיקר אלה של המטבח – רצוי לנקות לפני האחסון. ממש לא נחמד לגלות את שאריות עוגת השוקולד מלפני שנתיים על המיקסר. אקונומיקה היא רעיון לא רע בהקשר הזה. את כבל החשמל המחובר למכשיר כדאי לכרוך סביבו ולהדק.

י.ב. אחסנה והובלה – אחסון ציוד לטווח ארוך בהתאמה לצרכי הלקוח

מניסיוננו בענף בדרך כלל אנשים עם צורך באחסנת חפצים יביאו אותם לבד, ישהו זמן רב במחסן, יצטרכו נפח אחסון מועט ויגיעו פעמים רבות למחסני האחסון. אך יש הרבה יוצאים מן הכלל וטוב שכך, בחברת י.ב אחסנה והובלה אין פרופיל לקוח אחד דומה לחברו וכל אחד מקבל את השירות המותאם לו, ואת המחסן המותאם לו באופן אינדיבידואלי וביחס אישי.

צרו איתנו קשר עוד היום ונחזור אליכם
עם הצעת מחיר משתלמת במיוחד עבור מחסן אישי

עוד בנושא

מחסנים להשכרה ברחובות

עומדים בפני שיפוץ או מעבר דירה? מחסנים להשכרה ברחובות הם הפתרון המושלם בשבילכם. בין אם מדובר בהשכרת מחסן לתקופה ארוכה ובין אם לפרק זמן קצר,

קרא עוד »
קרדיט: freepik

מחסנים להשכרה בפתח תקווה

עוברים דירה? משפצים? קרוב לוודאי שתזדקקו לשירותי אחסנה לריהוט שלכם. השכרת מחסנים בפתח תקווה יתנו לכם את הפתרון היעיל ביותר לשמירה על חפציכם לכל זמן

קרא עוד »
קרדיט: freepik

מחסנים להשכרה ביבנה

אם אתם מחפשים אחר מחסנים להשכרה ביבנה למטרה כזו או אחרת, חשוב שתפנו אל חברה מקצועית בעלת נסיון בתחום. לכאורה נדמה כי אין זו משימה

קרא עוד »

שאלות נפוצות

בהתייחסות לאחסון לטווח ארוך המחיר לחודש בדרך כלל זול יותר מהמחיר לחודש לטווח קצר.

אנשים שמאחסנים לטווח ארוך בדרך כלל בעקבות השכרת דירה מרוהטת או מעבר לחו"ל או שיפוץ גדול לבית שדורש בית ריק מחפצים.

אצלינו ב-י.ב אחסנה והובלה תוכלו להנות משירות בראש שקט ככה שאנחנו דואגים לכם להכל החל ממובילים אמינים ומקצועיים אחסנה בתוך מחסן אישי במבנה סגור ומאובטח עם גישה נוחה ללקוח לחפצים שלו במהלך האחסון ומחירים שוברי שוק.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

עוברים דירה? משפצים? חוסכים את השכירות?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר