מכולה להשכרה

נכון שמכולה להשכרה הינה זולה יותר ולא בהרבה מחדרי אחסון כמו שלנו, אבל אחסון מסוג זה לא מתאים לאחסנת תכולת דירה או משרד ריהוט ומוצרי חשמל מהסיבה הפשוטה שמכולה או קונטיינר היא מעין גוש ברזל שעומד בחוץ ללא מיגון מפני גשם בטמפרטורה גבוהה מאוד ועלול לגרום לנזקים כגון דהיית צבע רטיבות ובלאי לתכולה שלכם .

לכן במקום להסתכן בנזק ולאחסן במכולה אצלנו בחברת י.ב אחסנה והובלה תוכלו לאחסן את התכולה שלכם בראש שקט באופן הכי שמור שיש גם לאורך שנים וביום היציאה מהמחסן הם ישתמרו כמו ביום הראשון לאחסון אצלינו, אחסון משרד דירה ריהוט מוצרי חשמל או פריטים בודדים.

מכולה להשכרה – מדוע כדאי להשכיר מחסן אישי הנמצא במבנה סגור ולא במכולה?

אנשים רבים, מעוניינים לשמור על חפצים שונים אם לתקופה ארוכה או אם לתקופה קצרה. ישנם חפצים שהם בעלי ערך רב ולכן, הפתרון הטוב ביותר הינו השכרת מחסן אישי ברמה גבוהה הנמצא במבנה מאובטח וממוגן עם מערכת אזעקה ומצלמות אבטחה בטמפרטורת חדר רגילה שתוכלו להשכיר אצלינו במתחם למעשה, השכרת מחסן אישי באזור, מאפשרת לשמור על כל מיני סוגי חפצים – מביגוד, רהיטים, ציוד משרדי, כלי עבודה יקרים, מוצרי חשמל שונים ועוד.

ישנן חברות הובלות רבות, אשר מאפשרות אחסון החפצים השונים במבנים מהסוג הזה, עד שהם יזדקקו שוב לחפצים אלה. הציוד נשמר במקום בטוח, כאשר אין בו לחות, סכנת רטיבות והמקום מבוטח מפני שריפה או שיטפון. שירות זה אינו יקר ורבים היום משתמשים בו למטרותיהם השונות.

בעלי מקצוע, כגון קבלנים שונים שבונים באזורים שונים בארץ כמו למשל באזור, יחפשו שירותי אחסנה בקונטיינרים באזור. הקרבה מאפשרת לקבלנים או לבעלי המקצוע, נגישות לכלי העבודה או לחפצים השונים ולא לתכולת בית – מה שהופך את השירות ליעיל יותר, לחיסכון בזמן ולהקלה בעבודה.

מהו המחיר של מחסן אישי כזה?

לא מומלץ לשכור מכולה או קונטיינר גם אם זה זול מעט ממחסן אישי במבנה סגור, המחיר להשכרת מחסן אישי כזה נקבע לפי נפח התכולה וגודל החדר לפי יחידת מידה בקובים, המחירים משתנים מעונה לעונה ובהתאם לטווח האחסון המשוער והם נעים בין25 ₪ ל32 ₪ לקוב . המחיר יהיה אמור לכלול גם את הביטוח מפני נזקי טבע, שריפה, גניבה או שיטפון. מומלץ לוודא את סכום הפיצוי לביטוח ולהשוות אותו לערך התכולה שלכם.

חברת י.ב אחסנה והובלה מספקות חדרי אחסון, אשר יש בהן הגנה מלאה מפני נזקי מזג האוויר, שריפה, חרקים וכדומה. חברתנו מדבירה את המחסנים שלה, לפחות פעמיים בחודש ושומרות על ניקיון וסדר. היבט זה שומר אף הוא על הציוד של רבים אשר משתמשים בשירותי השכרת מכולות וקונטיינרים.

צרו איתנו קשר עוד היום ונחזור אליכם
עם הצעת מחיר משתלמת במיוחד עבור מחסן אישי

עוד בנושא

מחסנים להשכרה ברחובות

עומדים בפני שיפוץ או מעבר דירה? מחסנים להשכרה ברחובות הם הפתרון המושלם בשבילכם. בין אם מדובר בהשכרת מחסן לתקופה ארוכה ובין אם לפרק זמן קצר,

קרא עוד »
קרדיט: freepik

מחסנים להשכרה בפתח תקווה

עוברים דירה? משפצים? קרוב לוודאי שתזדקקו לשירותי אחסנה לריהוט שלכם. השכרת מחסנים בפתח תקווה יתנו לכם את הפתרון היעיל ביותר לשמירה על חפציכם לכל זמן

קרא עוד »
קרדיט: freepik

מחסנים להשכרה ביבנה

אם אתם מחפשים אחר מחסנים להשכרה ביבנה למטרה כזו או אחרת, חשוב שתפנו אל חברה מקצועית בעלת נסיון בתחום. לכאורה נדמה כי אין זו משימה

קרא עוד »

שאלות נפוצות

לא כדאי בכלל לאחסן תכולת בית או משרד עם כל הריהוט ומוצרי החשמל שלכם מהסיבה הפשוטה שמכולה היא מקור לפגיעה בהם מבחינת צבע בלאי חום ולחות כמעין גוש ברזל שעומד ללא הגנה תחת השמש או בחורף בגשם.

מחסן להשכרה יקר במעט ממכולה להשכרה אבל תמיד כדאי להיות בראש שקט ובטוח שאחסון במחסן אישי במבנה סגור בסופו של דבר יהיה הרבה יותר משתלם מאחסון ריהוט במכולה בשמש ובגשם.

אצלינו בי.ב אחסנה והובלה תוכלו להינות מבחירה בטוחה באחסון בחדר אחסנה אישי במבנה סגור מאובטח וממוגן עם מצלמות אבטחה מערכת אזעקה מתחם אחסנה חדש ובנוי ברמה גבוהה וכמובן מחירים שוברי שוק והכי חשוב שירות אמינות וזמינות.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

עוברים דירה? משפצים? חוסכים את השכירות?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר