מחסן להשכרה בחולון

מחפשים מחסן להשכרה בחולון ולא מוצאים? בין אם מדובר בשירותי אחסון דירות, פתרון זמני לתכולה במעבר דירה ובין אם מדובר בשירותי אחסון מסוג אחר, חשוב לפנות אל אנשי המקצוע המנוסים והמיומנים בתחום. כך תבטיחו את הטיפול היסודי והאיכותי ביותר בחפצים שלכם. כדי לקבל את המענה הדרוש, אתם מוזמנים לפנות אל חברת י.ב אחסנה והובלה, אשר תעניק לכם את הפתרון המושלם עבורכם. צוות העובדים ישמח לענות על כל שאלה ובקשה.

מחסן להשכרה בחולון – כמה זמן לוקח לסדר תכולת דירה במחסן?

תמיד אפשר להגיד זה תלוי מה גודל הדירה ומי מסדר ולהתחמק מהשאלה, אבל בגדול סידור דירה ממוצעת בחדר לוקח כשעתיים. זה כולל הוצאת כל הדברים מהמשאית והכנסתם לחדר האחסון תוך כדי שמנסים למלא את החדר עד אפס מקום, וזה גם כולל לעלות על סולם ולהניח חפץ על חפץ לגובה ולנצל את כל הנפח עד לתקרה. ההנחה היא שחברת הובלות מספקת לצורך המשימה משאית + 3 עד 4 סבלים (שהנהג הוא סבל בעצמו). אם הדירה קטנה או שיש רק 2 סבלים משך הזמן יהיה קצר או ארוך בהתאם (על משך זמן הסידור מתווסף כמובן זמן הנסיעה וזמן העבודה בבית הלקוח).

אתם בוודאי שואלים את עצמכם גם את השאלה הבאה: כמה זמן לפני רצוי להתקשר לבעל המקצוע? בהחלט לא רצוי לחכות לדקה ה-90, ולשריין מקום מבעוד מועד. הבעיה שלא תמיד יודעים מתי בדיוק נצטרך ואילו חפצים ניקח למחסן או אילו חפצים נזרוק \ נעביר למקום אחר. לפעמים זה תלוי בקבלן שהבטיח דירה ומתמהמה, ולפעמים זה בגלל שאנו תלויים בנסיבות משפחתיות או בבעלי מקצוע.

מחסנים להשכרה בחולון – שקיפות מלאה ללקוח

אם אתם מאלה שרוצים להבין טוב לקראת מה הולכים, מי נגד מי ומה תנאי האחסון, הביטוח, האחריות איך מחשבים נפח, וכל מה שצריך לדעת אצלנו. תשאירו לנו פניה, ונציגנו ישמח לעמוד לשירותכם ולענות לכל שאלה או בקשה.

מחסנים להשכרה ברחובות במחירים משתלמים

צרו איתנו קשר עוד היום ונחזור אליכם
עם הצעת מחיר משתלמת במיוחד עבור מחסן אישי

עוד בנושא

מחסנים להשכרה ברחובות

עומדים בפני שיפוץ או מעבר דירה? מחסנים להשכרה ברחובות הם הפתרון המושלם בשבילכם. בין אם מדובר בהשכרת מחסן לתקופה ארוכה ובין אם לפרק זמן קצר,

קרא עוד »
קרדיט: freepik

מחסנים להשכרה בפתח תקווה

עוברים דירה? משפצים? קרוב לוודאי שתזדקקו לשירותי אחסנה לריהוט שלכם. השכרת מחסנים בפתח תקווה יתנו לכם את הפתרון היעיל ביותר לשמירה על חפציכם לכל זמן

קרא עוד »
קרדיט: freepik

מחסנים להשכרה ביבנה

אם אתם מחפשים אחר מחסנים להשכרה ביבנה למטרה כזו או אחרת, חשוב שתפנו אל חברה מקצועית בעלת נסיון בתחום. לכאורה נדמה כי אין זו משימה

קרא עוד »

שאלות נפוצות

המחסנים שלנו קרובים לחולון כ-20 דק' באופן הכי נוח שיש כמובן שהמחיר הוא גם זול משמעותית ממחסנים בחולון ביחס לכל הפרמטרים.

השכרת מחסן משמש לאחסון תכולה בראש שקט כך שניתן להתפנות לעיסוקים שבעקבותם השכרנו מחסן כמו שיפוץ מעבר דירה מכירת דירה ומעבר לחול.

בחברתנו תוכלו לקבל את השירות בצורה המודרכת והזמינה ביותר החל מהשיחה הראשונה איתנו להגעת המובילים לקחת את התכולה למחסן ועד להחזרתה בתום התקופה המבוקשת במחירים הטובים בשוק ביחס לאיכות שאנו נותנים.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

עוברים דירה? משפצים? חוסכים את השכירות?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר